ייעוץ ארגוני יכול להעניק לכלל העובדים בארגון מהזוטרים ועד הבכירים כלים לפתרון בעיות והן יכול לתת להם כלים לניהול נכון יותר, לבניית מערך אסטרטגי טוב יותר, לניהול פיננסי נכון יותר ולהפיכת הארגון למקום נעים יותר.
ייעוץ ארגוני - מהו?
ייעוץ ארגוני זהו תהליך שבו ארגון עובר הערכה ושינויים על מנת לשפר את עצמו ולהפוך אותו ליעיל יותר.
במהלך הייעוץ, שהוא בדרך כלל תהליך מתמשך, היועץ מאבחן את הכשלים והבעיות השונות שהן מנת חלקו של הארגון ועוזר לו לפתור בעיות וקשיים אלו ולהתגבר עליהם בצורה הטובה ביותר.