טיפ 6 – גיוס עובדים – ראיון העבודה

טיפ 5- גיוס עובדים – זימון המועמדים לראיון
יוני 1, 2016
טיפ 7 – גיוס עובדים- הודעה למועמדים
יוני 16, 2016

טיפ 6 – גיוס עובדים – ראיון העבודה

איזה לחץ!!!! ראיון עבודה!!!

מכירים מישהו שלא לחוץ בראיון עבודה? יש לי חדשות בשבילכם, אפילו המראיינים  לחוצים במהלך ראיון העבודה, ולמה? כי הם חייבים להשיג את האדם הטוב ביותר לתפקיד, וזה מלחיץ…

אז אחרי שבטיפ 4,  סיננתם את המועמדים, בטיפ 5 , זימנתם אותם לראיון , עכשיו הגיע ה "money time" ואסור לכם לעשות פה טעויות.

בדיוק כמו שבטיפ 2 , הוסבר מה לכתוב במודעת דרושים ולא פחות חשוב מה לא לכתוב, אז גם לראיונות עבודה יש חוקים משלהם.

אבל לפני כן צריך להבין שראיון העבודה מטרתו ששני הצדדים יוכלו לבחון את הדברים, גם המראיין יבחן את המועמד וגם המועמד ייבחן את מקום העבודה והמשרה המוצעת, אני קוראת לזה שיחת "תיאום ציפיות" , אגב, כשאומרים למועמד שהשיחה היא שיחת "תיאום ציפיות" ולא "ראיון עבודה" הוא הרבה יותר רגוע ויכול להביא ביתר קלות את "האני " האמיתי שלו.

שאלו את השאלות שחשובות לכם לדעת על המועמד, על הניסיון שלו, על ההכשרה שלו ועוד שאלות שרלוונטיות לתפקיד.

בשום אופן!!! לא לשאול שאלות אישיות כגון: איך תסתדר עם זה שיש לך ילדים? האם את/ה נשוי/ה, בן/בת כמה את?  – אלו שאלות שע"פ החוק אסור לשאול אותן במהלך ראיון עבודה או במהלך סינון מועמדים.

תנו מידע מפורט עד כמה שניתן על המשרה המוצעת, ספרו קצת על הארגון, תעדכנו בנוגע לתנאי ההעסקה וכל פרט נוסף שלדעתכם יש באפשרותכם למסור במהלך הפגישה הזו.

ככל שהדברים יהיו ברורים יותר, כך במידה והמועמד התקבל לתפקיד סבירות גבוהה מאוד שאורך חייו בעסק יהיה גבוה, שכן אין פערי ציפיות לשני הצדדים.

 

זכרו– ראיון עבודה הוא כמו פגישה עיוורת והוא חשוב מעין כמוהו, הוא זה שעושה את הרושם הראשוני לשני הצדדים, על בסיסו יוחלט האם להמשיך את מערכת היחסים או לא, ראיון עבודה טוב ואיכותי ייקבע במידה רבה את התאמתו של המועמד לתפקיד המוצע והישארותו של העובד בתפקיד.

לראיין צריך לדעת! ולא כל אחד יודע,

לאחר שראיינתי במהלך שנות עבודתי למעלה מ- 1000 אנשים, אני יודעת שאני יכולה לספק עבורכם את השרות הטוב והמקצועי ביותר , תוך שימת דגש לפרטים ולמילים שנאמרות בין השורות.

מוזמנים ליצור קשר עוד היום ונתחיל לעבוד, בהצלחה, לילך

 

 

    [recaptcha]

      

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    thirteen − 10 =

    שלחו לנו הודעה
    צריכים עזרה?
    שלום כאן צוות בר שינוי!
    אפשר לעזור?